Problem: Bir çalışan vidalanırsa, onları sorumlu tutmadan önce her zaman birinden onlardan tam hikaye isteyin.
Yönetim 101 olacağını düşünürdünüz, ancak işgücünde on yıl sonra, hepsini çok sık gördüm.
VP’lerden biri, olmaması gereken bir şey için flack alır. Daha sonra, sorumlu çalışanın en kötü varsayımlarıyla dolu bir orta seviye yöneticisinde öfkeli tiradlarını serbest bırakırlar.
Ve saat gibi, çalışana yaklaşmak ve tüm hikayeyi istemek neredeyse her zaman 3 yoldan birine gider.
Hemen bilgi, hatayı ve onları düzeltme veya patronların farkında olmadığı alarmı yükseltme girişimlerini yaptılar. Ve VP bilgilendirildiğinde uygun süreç takip edildi, aniden öfkenin zincirin onları nerede uyaramadığını anlamaya yönelir.
Gerçek karışıklık X yapmamalıydılar. Eğer kötü bir çalışanlarsa, burası, genellikle yapmamaları gereken bir sürü başka şeye, İK’ya sorunun doğasına bağlı olarak ihtiyaç duydukları her şeyi verdikleri yerdir.
Ancak açık ara en yaygın olanı, çalışanın bir kısmı tarafından yapmak için talimat verilmesidir. "X" Ve bu üstün VP’ye önceden anlatmayı ihmal etti. Ve VP eşitlerinin berbat olduğunu öğrendiğinde, aniden tüm şeyler tekrar huzur içinde ve sakin bir şekilde tekrar işte iniyor.
Yukarıdakilerin 3’ü ile, çalışan tarafından doğru yaptınız ve onlara kaydı netleştirme şansı verdiniz. Bir çalışan yanlış olsa bile, genellikle hala adil bir sarsıntı gibi hissediyorlar.
Ancak bu saygıyı ihmal edin ve onları azarlamak için çalışana acele edin ve haklı olarak orada çalıştıkları sürece birçoğu tutun.